Bestellingen & Verzending

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven er naar om de bestelling maximaal 3 werkdagen na betaling (verzekerd) te bezorgen.

Hoe maak ik mijn account aan?

Door rechtsboven op de silhouette te klikken komt u bij het portaal uit dat u verder helpt met het creëren van een account.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Wanneer u rechtsboven op de silhouette klikt, kunt u vervolgens uw adres wijzigen. Hier kunt u uw adres gegevens voor zowel facturatie als bezorging wijzigen.

Waar vind ik mijn track & trace code?

Na uw bestelling zult u een 'track & trace' email ontvangen vanuit MyParcel. Via deze mail krijgt u inzage over uw verzending.

Zijn mijn persoonsgegevens bij jullie veilig?

Uiteraard. Onder geen enkele voorwaarden delen wij persoonsgegevens met derden.

Hoe regelen jullie de btw?

Wij vermelden de btw op de factuur. Wij hanteren de belastingregels conform de richtlijnen van de Belastingdienst. Aangezien wij (merendeels) tweedehands producten verkopen, hanteren wij 0% btw over onze Apple producten (margegoederen). De accessoires zijn inclusief 21% btw, tenzij anders vermeld.

Verzenden jullie ook naar buiten Nederland?

Via de webshop kunt u automatisch uw verzending binnen Europa regelen. Voor verzendingen buiten Europa, kunt u contact opnemen via joost@iapples.nl. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht afhankelijk van het desbetreffende land.

Retour en ruilen

Wat is jullie retour beleid?

Retourneren is binnen 28 dagen mogelijk, mits het product in dezelfde staat terug komt.

Ik heb het verkeerde item ontvangen

Vervelend! Gelieve contact op te nemen via (+31)627264849 of joost@iapples.nl.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelieve contact op te nemen via (+31)627264849 of joost@iapples.nl.

Waar geef ik mijn retour aan?

U kunt uw retour aanmelden via dezelfde mail waar u uw track en trace kon vinden.

Ik heb het verkeerde adres aangegeven bij mijn bestelling

Neem zo snel mogelijk contact op via (+31)627264849 of joost@iapples.nl.

Kan ik mij bestellingen aanpassen of annuleren?

Als u het op tijd aangeeft dan kunt u uw bestelling nog aanpassen of annuleren. Dit is afhankelijk van of het product / de producten al verstuurd zijn. Neem hiervoor contact op via (+316)27264849 of joost@iapples.nl.

Kan ik een product bestellen dat momenteel niet op voorraad is?

Helaas is back-order (nog) geen optie. U kunt wel aangeven naar welk product u op zoek bent zodat wij daarvan op de hoogte zijn. U geeft dit aan via een mail naar joost@iapples.nl.

Niet gevonden wat u zocht?

Via onderstaand contactformulier kunt u contact met ons opnemen.

Contactformulier