Orders & Shipping

We aim to deliver the order within 3 working days after payment (insured).

By clicking on the silhouette at the top right, you will arrive at the portal that will help you create an account.

When you click on the silhouette at the top right, you can then change your address. Here you can change your address details for both billing and delivery.

After your order you will receive a 'track & trace' email from MyParcel. You will receive access to your shipment via this e-mail.

Of course. Under no circumstances do we share personal data with third parties.

We include VAT on the invoice. We follow the strict guidelines of the Dutch tax authorities. The majority of the devices we sell are marginal goods. That means that the VAT has already been paid in the past. These products have 0% VAT. The accessories we sell include 21% VAT, unless stated otherwise.

You can automatically arrange your shipment within Europe via the webshop. For shipments outside Europe, please contact csen@iapples.nl. Fees will be charged for this depending on the country concerned.

Return & Exchange

Returns are possible within 28 days, provided the product is returned in the same condition.

Annoying! Please contact csen@iapples.nl.

Please contact csen@iapples.nl.

You can register your return via the same email where you could find your track and trace.

Please contact us as soon as possible via csen@iapples.nl.

If you notify us in time, you can still adjust or cancel your order. This depends on whether the product(s) have already been shipped. Please contact us via csen@iapples.nl.

Unfortunately, back-order is not (yet) an option. You can indicate which product you are looking for so that we are aware of it. You indicate this by sending an email to csen@iapples.nl.

Facturen, reparaties & Trade-ins

Je kunt je factuur vinden in je account door in te loggen met het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst. Heb je geen wachtwoord aangemaakt? Doe dan een wachtwoord reset. Daarna vind je je factuur in je account: klik hier

Je kunt een reparatie aanmelden via deze link: klik hier

Na ontvangst wordt je apparaat vakkundig geïnspecteerd en vindt de uitbetaling plaats binnen 2-5 werkdagen.

Bekijk hier op de Apple website hoe je de iCloud uitschakelt. Zorg ervoor dat je iCloud zo snel mogelijk uitschakelt om vertraging in de verwerking te voorkomen.

Controleer of een herzien aanbod in je spamfolder is beland. Log in via deze link om de status van je trade-in direct te bekijken: klik hier

Meld je trade-in aan via deze link hier, stuur het apparaat naar ons op, en wij inspecteren het binnen enkele dagen. Daarna ontvang je een aanbod en, na goedkeuring, de uitbetaling.

Ja, je kunt een product binnen de retourtermijn retourneren via deze link .