Warranty
We care about our products and naturally do our best to deliver them to you in top condition. However, it sometimes happens that an order is damaged during transport or that something else happens that means you can make a claim under the warranty. Under European law, we are liable for any lack of conformity that becomes apparent within two years of delivery of the goods. If you discover or should discover a defect in the product, you must contact us within a reasonable period. A reasonable period is in any case two weeks. Under certain circumstances, a period of longer than two weeks may also be acceptable. If you contact us in time, we will arrange a free repair or replacement, if the warranty applies.
Complaints
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Joost@iapples.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.